Handelsbetingelser

Betaling:                                                                                                     

Zeymer´s netbutik modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, og mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Zeymer´s netbutik bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering:                                                                                                       

Zeymer´s netbutik sender varerne indenfor 3-5 hverdage.

Ved ferie og helligdage, samt når vi er på messer, kan der forekomme længere leveringstid. 

 

Reklamationsret:

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Zeymer´s netbutik vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Du har også mulighed for at returnerer din vare i vores fysiske butik i Gevninge/Roskilde efter aftale.

 

Ved returnering:

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

E-mail: info@zeymer.dk

Varen sendes til:

Zeymer
Skovager 17                                                
4000 Roskilde

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Kontakt os venligst før du returnerer din vare.

Du kan også returnerer din pakke i vores fysiske butik i Gevninge/Roskilde efter aftale.

 

Refusion/tilbagebetaling:

Tilbagebetaling vil ske med det samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaction, eller via bankoverførsel senest 8 dage efter endt sag.

 

Fortrydelsesret:

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores netbutik.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet. Fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@zeymer.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

 

Varens stand, når du sender den retur:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Du kan klage til:   

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk